Bardzo rzadko piszę o ofercie depozytowej T-Mobile Usługi Bankowe. Właściwie o ofercie tego internetowego oddziału Alior Banku wspominam jedynie przy okazji rankingu lokat i kont oszczędnościowych w walutach. Poza lokatami i kontami oszczędnościowymi w walutach nie ma o czym pisać. Ale od kilku dni w ofercie T-Mobile Usługi Bankowe znajduje się Lokata na 125 dni z oprocentowaniem aż 3,80%. Czyli jest to lokata na ponad 4 miesiące z oprocentowaniem nie notowanym już w innych bankach.
Od 24.02.2015 r. oprocentowanie Lokaty na 125 dni zostało obniżone do 3,40% a łączna suma środków ulokowanych na tej lokacie nie może przekroczyć 50.000 zł.
A od 01.04.2015 r. oprocentowanie Lokaty na 125 dni zostało obniżone aż do 1,50% – oprocentowanie stało się mocno nieatrakcyjne.
Lokata na 125 dni dostępna jest dla wszystkich klientów T-Mobile Usługi Finansowe – nie trzeba lokować nowych środków, ani być nowym klientem. Można założyć dowolną ilość Lokat na 125 dni, jednak ich łączna kwota nie może przekroczyć 50.000 zł. Minimalna kwota Lokaty na 125 dni to 1.000 zł. Lokatę na 125 dni na 3,80% otworzyć można przez bankowość internetową lub w placówkach T-Mobile Usługi Bankowe. Oferta promocyjnej Lokaty na 125 dni ważna jest do 22.02.2015 r.
Do otwarcia Lokaty na 125 dni niezbędne jest posiadanie w T-Mobile Usługi Bankowe (eh ta nazwa) konta osobistego. Na szczęście jest ono bezwarunkowo bezpłatne – nie ma opłaty za prowadzenie, za przelewy internetowe, za obsługę karty debetowej oraz wypłaty we wszystkich bankomatach krajowych. Dodatkowo jeśli na konto osobiste wpływa wynagrodzenie, stypendium, renta, emerytura to oprocentowanie konta osobistego wynosi 3% do kwoty 5.000 zł. Ale ta promocja obowiązuje tylko nowych klientów, którzy założyli konto osobiste w T-Mobile Usługi Bankowe po rebrandingu z Alior Sync. Można też skorzystać ze stale przedłużanej oferty 500 zł zwrotu za zakupy, o której pisałem tutaj.
Pozostała oferta depozytowa (poza walutową) w T-Mobile Usługi Bankowe wypada dosyć blado. Oprocentowanie standardowe lokat terminowych nie przekracza 2%. Najwyższe oprocentowanie to 1,70% w przypadku lokat na 12 miesięcy. W przypadku lokat na 24 i 36 miesięcy oprocentowanie wynosi odpowiednio 2,95% oraz 3%, ale jest to oprocentowanie zmienne. Oprocentowanie konta oszczędnościowego w T-Mobile Usługi Bankowe wynosi WIBID 1M – 0,40%, czyli obecnie tylko 1,47%.
Podsumowując oferta Lokaty na 125 dni z oprocentowaniem 3,80% to naprawdę dobra oferta. Nie trzeba spełniać dodatkowych warunków, takich, jak nowe środki czy bycie nowym klientem, a oprocentowanie jest niewiele niższe niż na tzw. lokatach na start.. Niedogodnością może być konieczność otwarcia konta osobistego, ale jeśli po 4 miesiącach nie będzie dobrej oferty to można środki przenieść do innego banku, a konto w T-Mobile po prostu zamknąć. Wszystkich zainteresowanych promocyjną Lokatą na 125 dnia na 3,80% zapraszam najpierw do otwarcia konta tutaj:
Na koniec wszystkich zainteresowanych aktualną ofertą najlepszych lokat, oraz tych, którzy trafili tutaj przypadkowo po pewnym czasie zapraszam do przejrzenia najnowszych, zawsze aktualnych rankingów: zestawienia najlepszych lokat, rankingu lokat krótkoterminowych, rankingu lokat długoterminowych, rankingu kont oszczędnościowych oraz rankingu lokat i kont oszczędnościowych w walutach.
Ciekawa oferta, wysokie oprocentowanie, znana firma. Będę musiał się przyjrzeć dokładniej. 🙂
3% tylko dla klientów po rebrandingu – nowych. Dla ludzi z Alior Sync oczywiście brak promocji. Czyli zamknijcie konta i otwórzcie je ponownie, bo mamy w poważaniu starych klientów.
Dzięki za informacje – zmieniłem trochę artykuł. Rzeczywiście głupie i bezsensowne postępowanie T-Mobile Usługi Bankowe.
Lokata na 125 dni jest dostępna chyba dla wszystkich klientów – mam konto w tym Banku od 2012 roku i lokatę na 125 dni z oprocentowaniem 3,8 mogę założyć. A 3% to jest oprocentowanie na rachunku oszczędnościowym-rozliczeniowym do 5 tys i to jest tylko dla klientów którzy otworzyli konto po 1 maja 2014.
Rzeczywiście – szkolny błąd (drugi) – już te informacje wyprostowałem w artykule. Dzięki.
Ale nadal jestem zdania, że 3% powinno być dla wszystkich klientów a nie dla wybranych.
W TMUB można mieć dwa konta ror. Więc, żeby załapać się na 3% na ror obecny klient może założyć po zalogowaniu drugi ror i zmienić w pracy dyspozycję przelewu wynagrodzenia – po wpływie wypłaty drugi ror będzie oprocentowany na 3%.
W bankach, w których pracowałem posiadanie dwóch ror-ów nie było możliwe. Skoro T-MUB na to pozwala to trzeba tak zrobić i zmienić konto a właściwie tylko nr konta.
Witam właśnie czekałem 3 tygodnie na otwarcie konta w t-mobile. Był kurier umowa wszystko szybko ładnie pięknie, cierpliwie czekam ponad 3 tygodnie więc dzwonie do nich, infolinia masakra ciężko się dodzwonić, odbierają z litości już chyba, przechodzę żmudną weryfikację pani dzwoni do działu technicznego kolejne 5 minut, a potem się dowiaduję że coś się nie zgadza w umowie i jak chcę to muszę jeszcze raz założyć konto! Żenada nawet mnie nie poinformowano a pani z infolinii mówi że takich czynności nie wykonują a tym zarazem widać jak dbają o klientów. Teraz cieszę się że nie muszę się użerać z bandą ćwoków. Stanowczo odradzam.
Rzeczywiście żenada – mieli zainteresowanego klienta i „olali” sprawę. A wystarczyło zadzwonić i wyjaśnić sprawę…