iKonto z premią 70 zł za otwarcie w BNP Paribas Banku – II edycja

ikonto z premią BNP

Pojawiła się właśnie druga edycja promocji „Konta z premią”, czyli programu, w którym BNP Paribas Bank we współpracy z Agorą S.A. za otwarcie i w miarę aktywne korzystanie z iKonta oferuje premię w wysokości 70 zł. Warunki które trzeba spełnić są identyczne jak poprzednio i są banalnie proste – do 09.03.2015 r. trzeba wykonać transakcje bezgotówkowe kartą debetową wydaną do iKonta na kwotę co najmniej 150 zł.

Jak zwykle w przypadku takich promocji z oferty mogą skorzystać osoby, które nie są i nigdy nie były klientami BNP Paribas Banku. Dodatkowo należy mieć pełną zdolność do czynności prawnych, posiadać obywatelstwo polskie oraz mieszkać na terenie Polski. Niestety pierwszy warunek wyklucza klientów, którzy wcześniej mieli jakikolwiek kontakt z BNP Paribaś Bankiem.

Aby wziąć udział w promocji i otrzymać 70 zł należy do 16.02.2015 r. zarejestrować się na poniższej stronie:

<<<Strona promocji iKonto z premią 70 zł za otwarcie>>>

ikonto z premią

Następnie:

  • Na podany adres e-mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
  • Po kliknięciu w otrzymany link zostaniemy przekierowani na stronę promocji, gdzie należy złożyć wniosek o otwarcie iKonta.
  • iKonto należy otworzyć łącznie z kartą debetową MasterCard debit, następnie wykonać przelew autoryzacyjny oraz aktywować iKonto.
  • Do dnia 09.03.2015 r. należy wykonać płatności bezgotówkowe kartą MasterCard debit na kwotę minimum 150 zł.

Do 17.03.2015 r. do każdego uczestnika promocji, który spełnił jej warunki zostanie wysłana wiadomość e-mail z prośbą o uzupełnienie danych do wypłaty premii. Na podanie swoich danych do wypłaty premii będzie czas do 25.03.2015 r. Jeśli zostaną spełnione wszystkie warunki iKonta z premią to 70 zł wpłynie na otwarty rachunek maksymalnie do 31.03.2015 r. Co ważne wpłacona premia jest wolna od podatku więc wpłynie w całej wysokości.

iKonto to internetowe konto osobiste w BNP Paribas Banku za:

  • 0 zł za prowadzenie przy miesięcznych wpływach na poziomie minimum 1.000 zł, w przeciwnym wypadku obsługa konta kosztuje 9 zł miesięcznie.
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów BNP Paribas Banku i 0 zł za pierwsze 4 wypłaty z innych bankomatów w Polsce, każda kolejna wypłata kosztuje 3 zł.
  • 0 zł za obsługę karty debetowej przy płatnościach bezgotówkowych powyżej 200 zł miesięcznie lub w przypadku posiadania karty kredytowej w BNP Paribas Banku, w przeciwnym wypadku obsługa karty kosztuje 6 zł miesięcznie.

iKonto oferuje 3% Money Back* wartości transakcji online dokonanych kartą w ramach aplikacji PayU. Maksymalna kwota zwrotu to 50 zł miesięcznie, nie więcej niż 600 zł w ciągu roku kalendarzowego. Promocja 3% Money Back trwa do 12.06.2015 r. i może być odnawiana na niezmienionych warunkach na następne 6-miesięczne okresy. Warunkiem uzyskania zwrotu są miesięczne wpływy na poziomie minimum 1.000 zł. Aby otrzymywać maksymalny zwrot należy wydawać przez PayU (np. allegro) kwotę ok. 1670 zł miesięcznie – kwota dosyć spora.

Podsumowując i tym razem warunki promocji są bardzo łatwe do spełnienia. Wymagana kwota 150 zł obrotu kartą jest bardzo niska. Ja brałem udział w poprzedniej edycji promocji więc niestety nie mogę już skorzystać ponownie. iKonta nawet nie zamknąłem i używam go jako mojego głównego konta. Będzie tak pewnie do czasu, aż nie znajdę dla siebie nowej zyskownej promocji. W każdym razie każdego, kto może skorzystać z tej promocji zapraszam tutaj:

ikonto z premią BNP

Może Ci się również spodoba

4 komentarze

  1. Grzech napisał(a):

    4 pierwsze wypłaty z bankomatów w Polsce za 0 złotych miesięcznie czy w ogóle w całości?

  2. Mirosław Zalewski napisał(a):

    Oczywiście, że miesięcznie 🙂

  3. maszyna do szycia napisał(a):

    Nie chciałbym żeby mnie uznano za hajtera ale jednak mam do czynienia z tym bankiem służbowo i nie do końca wiem czy bym go polecał. Nie mówię tutaj o akcji z premią tylko w ogóle. Obsługa jest słaba część systemu mają nieprzetłumaczone z francuskiego itd. Generalnie bank trochę średni są lepsze.

  4. Mirosław Zalewski napisał(a):

    To nie jest hejt. Obsługa słaba jak w każdym banku bo liczą się słupki sprzedaży a nie doświadczeni pracownicy. I to jest powodem.

    Ale nieprzetłumaczoną część systemu to kiepska wizytówka…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.